lørdag den 7. marts 2009

Ledning-helvede

Endnu ikke trådløst forbundet med omverdenen. Manden-min har kæmpet en brav kamp og talt mange mange timer med udbyder. Problemet kan ikke rigtig lokaliseres - min tålmodighed er løbet ud og nu har vi trukket tykke ledninger rundt i hele huset, så det næsten føles trådløst, hvis ikke man lige skvatter i de mange ledninger :-)

Samtidig har de sidste dage ikke budt på megen god arbejdstid alligevel. Vi har været i gang med at kokkere til nogle venners fest. De holder kobber-bryllup og kunne ikke helt overskue menuen. Det kunne vi og har nu brugt gode timer i køkkenet med at lave buffetretter. Husbonden er hurtig med filmen, så billederne er lettere plastificerede.

Jeg er også kommet igang med pindene igen. Et hurtigt indfald om at en veninde må have et halv kongerige til halsen til sin fødselsdag i lige netop den røde farve, der matcher hendes nye støvler, har sat mig under et vist pres, da fødselsdagen er lige om hjørnet. Jeg mangler nu kun de sidste pinde på mellemstykket, inden jeg går i gang med de uendelige mange takker omkring sjalet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar