søndag den 13. juli 2008

Tilbage i andedammen


Vi er nu efter 5000 km på de europæiske veje tilbage på matriklen. Vi er stadig lidt på ferie-mote og ingen gider sådan for alvor at tage hul på oprydning, rengøring og andre af de ting, der presser sig på efter 14 dage, hvor der er blevet daset og oplevet. De mange oplevelser er lige nu så overvældende, at jeg ikke rummer at skulle formidle dem - endnu. Det må komme lidt efter lidt.

Vaskemaskinen snurrer og jeg har taget plads foran Tour de France for at få endnu lidt Frankrigs-stemning, mens jeg tager hul på det monterings-helvede, der venter mig.
Jeg havde med vilje ladet nål og saks blive hjemme for bare at strikke og hækle løs på ferien. Det er blevet til 2 par islandske futter, et pandebånd og 3 hæklede tørklæder. Det ligger nu spredt omkring mig. Klar til at blive gjort færdigt.

Ferien er endnu ikke slut. Vi skal hygge os herhjemme og nyde bare at kunne gøre bare lige det, der byder sig til. Pigerne trisser rundt og også de nyder friheden, tiden og hele formiddage i nattøj.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar