onsdag den 4. januar 2012

Horisont udvidelse

En hel eftermiddag har jeg fået foræret. En eftermiddag hvis program oprindeligt var hæsblæsende og alt for tætpakket - blev pludselig, da jeg fik en genial idé om at overdrage arbejdet til andre, til en fri eftermiddag med tid til at hænge ved bordet med mine piger.


Vi hænger ud med kreative sysler. Neglelak og nailart fylder meget med en vaskeægte teenager med to mindre søstre, der spejler og kopierer. Eftermiddagen er blevet brugt på at skære stænger ud til papirtynde plader, der efterfølgende limes fast på neglespidserne, mens der trækkes tynde streger med andre mærkelige redskaber. Min verden udvider sig og jeg er forundret over de mærkelige og åbenbart uundværlige negleting, man kan finde på ebay.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar