onsdag den 19. januar 2011

Venteposition

Jeg burde forlængst ligge i min seng og hente kræfter til dagen i morgen - I stedet sidder jeg og hænger her ved spisebordet. En punktering hos en flink fragtmand og en færge, der ikke afgik som forventet har betydet, at sofaen som skulle have været leveret omkring kl. 17 - ankommer omkring midnat - usamlet selvfølgelig.....Den skulle have været i brug for lang tid siden - og det har været en ren pinsel at skulle vente på den. Jeg rider helst samtidig med, at jeg sadler, og tålmodighed er ikke en spidskompetence.


Sofaen skal være samlingspunkt i huset, hvor vi det sidste stykke tid har haft svært ved at samles i den ende af stuen pga manglende siddepladser. Ungerne har flydt på diverse puder og der har været hård kamp om siddepladserne. Det skulle gerne være historie lige om lidt.... og jeg vil se om jeg kan lokke så meget med bedende øjne, at sofaen bliver samlet i nat :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar