tirsdag den 4. maj 2010

Planteri

Nu har de krukker råbt på planter længe nok - så en uventet fridag p.g.a eksamen (tænk at man kan blive overrasket af eksamen, når man alligevel har været lærer en del år....) bød på en dag forbi planteskolen.

Belært af tidligere års erfaringer hvor jeg har købt planter ind til hele vejens krukker - beherskede jeg mig voldsomt i år - og har nu stadig 2 ledige krukker.

Jeg er ikke den store planteekspert og plejer ikke at kaste mig ud i sammenplantninger - men har som regel krukkerne fyldt med de samme blomster - altså en krukke - en slags blomster. Nu har jeg vovet pelsen og lavet en sammenplantning i et zinkfad - ved ikke helt om det er en succes.

Tilbage er kun vanderiet - som er blevet lidt mere besværligt af ikke at have udendørs vand og ikke at eje en vandkande. Men man lærer at sno sig - og mon ikke Gitzen kan se det sjove i at pjaske vand på mors planter ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar