torsdag den 4. februar 2010

Føj for en uge

Det er lidt som om, den ingen ende vil tage - den her uge. En uge, der har budt på alt for mange arbejdstimer i træk - og hvor jeg troligt har båret rundt på mit strikketøj i tasken i håbet om bare at finde et lille øjeblik til mig selv - men hvor der pindene ikke er blevet svunget.

Det er et godt "travlheds-barometer" det strikketøj. Antallet er pinde afspejler graden af travlhed. Nu begynder jeg så småt at tro på, at den får en ende. At jeg i morgen, når jeg vågner, virkelig vågner til fredag - og at weekenden virkelig kommer.

Jeg glæder mig til weekend, hvor huset bliver løbet over ende af en omgang dejlig familie. Der er mange praktiske ting på programmet - men vigtigst af alt, skal vi finde tiden til strik, snak og benene på bordet. Ah jeg trænger til og har for alvor fortjent weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar