fredag den 19. februar 2010

Mistede en kunde

Så mistede Sommerfuglen så lige en potentiel købekraftig kunde. De har en god butik på nettet med mange af de kits, jeg drømmer om - men det er i min optik bare ikke i orden, at et kit der skulle række til en lang model og strikkes i en kortere model ikke indeholder det nødvendige garn.

At den flinke dame så er villig til at sende mig ekstra garn fik humøret og tiltroen til firmaet op indtil jeg hørte om det girokort, der blev vedlagt, og den porto jeg skal betale endnu engang fordi deres kits ikke er i orden. Oveni i frustrationer over dette kommer så, at jeg skal vente flere dage på garnet og på at få gjort min Salt og Peber færdig.

Det var dagens sure opstød. Vender tilbage mere mere positiv snak senere

3 kommentarer:

  1. Hej Mie . Jeg kan sagtens følge dit sure opstød , for det er bare så smadder irriterende og mega dårlig servive ... jeg ville bestemt også finde et andet sted at handle ...
    De burde have sendt dig det garn du manglede kvit og frit , hmm bare dårlig service kan man konstantere.
    Håber humøret bliver bedre op af dagen . Mvh. Birthe

    SvarSlet
  2. Ja, jeg var i hvert fald også blevet hysterisk. I et kit skal der da som minimum være garn nok til modellen!!

    Jeg har prøvet det med et Hanne Falkenberg kit. Jeg sendte en mail direkte til HF og de sendte mig omgående mere garn - uden girokort!

    SvarSlet
  3. Tak for opbakningen. Det hjælper gevaldigt at også andre synes, det er for dårligt, for ringe, kritisabelt osv. Nu har jeg heldigvis ved endnu en gennemgang af lageret fundet et nøgle garn, jeg tror kan køre den hjem - Nægter simpelthen at sende flere penge til Sommerfuglen

    SvarSlet